2014-06-09 21:55:04

Hej!

Hej!
Mitt namn är Emma, och jag är 12 år. Eller jag är 01 och fyller 13 på Söbdag den 15 Juni. På denna blogg kommer jag skriva noveller om det Australienska bandet 5 Seconds Of Summer. Jag har sedan tidigare en novellblogg om One Direction, och den har jag skrivit på i ca 1 år och 2 månader. Fast jag ville börja skriva noveller om 5SOS också, och bestämde mig för att skapa denna bloggen. Jag kommer upptatera så mycket jag kan, och har tid. För när det inte är lov, spelar jag teater, sjunger i kör, dansar och är med mina kompisar nästan varje dag efter skolan. Men jag ska upptatera så mycket jag kan ;) 
Den nya novellen är på ingång, och snart kommer lite info om den + en trailer upp på bloggen. Jag är strax klar med trailern, och ska försöka få upp dne så fort jag kan. Men det var det jag ville!
Kram <3
 
 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR UNDER

Namn:

E-mail (visas bara för mig): (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback